Monday monday...

Hade inget plugg idag så ägnade dagen åt att gå till gymmet, tvätta och städa lite. Ah justde, borde nog läst de där kapitlen i studielitt. med...men det ordnar sig, känns inte alltför svårt xD

Vi får projektet imorgon så får se vad det blir för ngt :) Teamat med "I" igen, skitbra, vi är ett bra team ihop :D

Ah just de, fyllde ju år för några dagar sedan och fick det jag hade önskat mig allra mest. Beats by Dr Dre, dvs ett par heltäckande hörlurar som låter riktigt najjs. Lyssnade igenom min favoritmusik med DBSK, MJ osv och jag hittar nya saker i låtarna jag inte hörde innan ^^

Och så har jag fått (för ett bra tag sen nu) min All About TVXQ III dvdbox, har bara kollat igenom Saipan och Making Movie än så länge.


SM Entertainment har precis debuterat en ny grupp, f(x) . Jag är inte så förtjust i deras debutlåt, "La ChataTA" elr vad den nu heter, men de verkar ha potiential. Amber är ganska fresh-looking, väldigt tomboy vilket är roligt att se som kontrast mot all vanlig femininitet. Men 2009 verkar vara alla girlgroups debutår... 2ne1, 4minute,
f(x) kommer ju ut från de största agenturerna nu ju.

Men än så länge tycker jag 2ne1 har lyckats bäst :) Riktigt coola tjejer, bra låtar, talang och en freshness jag har saknat bland girlgroups... istället för Barbie-looken (Girls Generation, Wonder girls ngn? ;) ) så finns det mer style och attityd hos 2ne1, det gillar jag ^^ CL och Minzy är nog favoriterna haha

Enough ranting...  over and out.


Kommentarer
Postat av: Jaedze

Svar: mmm erkänn!! äntligen...

2009-09-07 @ 22:44:40
URL: http://jaedze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0