Sommaren börjar ta slut

Sommaren börjar gå mot sitt slut, nåja, det kan väl vara skönt att komma igång med skolan igen nu. 2:a året på linjen wohoo! :) Haha, alltid mest nervös inför helt nya kurser och klasser när man inte känner någon, men nu har ju klassen hunnit träffa varandra i ett år iaf. Så nu känns det helt ok.

Borde städa och plugga till en omtenta men... procrastinate ftw :)

Skaffade ny topp igår till träningen, najjs, grön Nike tröja med skönt material. Tyckte jag hade förtjänat det efter att ha gått på gymmet 2-3 ggr i veckan i snart 2 månader nu ;) Nu måste jag köpa nya träningsbyxor också... får nog kika in på Stadium eller H&M snart.


Lite olika All About TVXQ III clips börja dyka upp på youtube, aah, mitt ex skickades från Hongkong igår... så snart är den nog här :D

Borde beställa G-Dragons 1st solo album också... längtar att se vad det är för concept och låtar som han kokat ihop denna gången ;) Sedan blir det dags för Taeyang album, och efter det Daesung (om det inte skjuts upp pga bilolyckan :( ). Sedan hörde jag rykten om T.O.P skulle få ett album också.... Hmm, saknas bara Seungri nu, han impade en del med Strong Baby så skulle tro att han klarar ett album också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0