Awkward xD

Kan inte avhålla mig att titta på klipp på youtube om All About TVXQ Season 3. (snaaart borde nog min dvdbox vara framme :D)

Haha, såg just Changmins solo version av Wrong Number, gosh, visste att det skulle bli awkward men detta... ahh hahaha xD Detta är orsaken till att jag älskar honom, han beter sig som jag skulle göra om jag är tvungen att se cool ut i 3:34 minuter med en kamera framför sig :D

Changmin gör det fint med coolheten när det blir hans tur att mima till låten, men resten är mer ett hopkok att att se dramatisk ut medan han blickar nedåt, blickar uppåt, blickar åt sidan, blickar mot kameran igen...  i nästan 3 minuter.


Haha, jag fattar att vid klippning blir det bättre men de får ju väldigt få klipp av honom om han inte gör lite andra poser typ. Synd, för då får han väl mindre kameratid...

 
Kollade även på Xiahs solo video med av samma låt och han levde upp till sitt epitet som karismatisk där ;) Lille Xiah, foolish och adorable närhelst han inte är på scen, men förvandlas till ngn helt annan så fort man släpar honom on stage  xD

Se Changmins solo här
Se Xiahs solo här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0